کاربران و سالن دارهای عزیز توجه داشته باشید که در مجموعه سالن سیتی در روزهای عادی، سفارش طبق رویههای زیر ارسال میشود:
نکته: در شرایط ویژه مانند جشنوارهها یا روزهای شلوغ و پرازدحام مانند اسفند ماه، برحسب روش و محل دریافت سفارش، زمان ارسال متفاوت است و امکان دارد طبق رویههای زیر صورت نگیرد.
در سالن سیتی چند روش ارسال هست که در ادامه جهت مطالعه و آگاهی شما عزیزان آورده شده است:
شرکت توزیع کننده: الو پیک
مناطق تحت پوشش: مناطق 22 گانه شهر تهران و تحت پوشش الوپیک
* شهرستان های استان تهران شامل این نوع روش ارسال نیستند.
زمان پردازش و بسته بندی: در روزها و ساعات کاری با اولویت بالا
زمان ارسال و رسیدن : در روز های کاری و بین ساعات 10 الی 17
* سفارش های ثبت شده در خارج از ساعات کاری در اولین روز کاری پردازش و بسته بندی و ارسال می شود.
اطلاع از هزینه پیک: پیش از تحویل به الوپیک به صورت تلفنی با گیرنده هماهنگ و هزینه پیک اعلام خواهد شد.
روش پرداخت: توسط درگاه پرداخت اینترنتی ( سایت دارای اینماد است ) ، کارت به کارت
هزینه ارسال: برعهده مشتری و مطابق با تعرفه درخواست ثبت شده در سایت الوپیک
* ارسال فوری هیچگونه شرایطی برای ارسال رایگان ندارد.
شرکت توزیع کننده: پیک سالن سیتی
مناطق تحت پوشش: مناطق 22 گانه شهر تهران
* شهرستان های استان تهران شامل این نوع روش ارسال نیستند.
زمان پردازش و بسته بندی: در روزها و ساعات کاری طبق اولویت و زمان ثبت سفارش
زمان توزیع بسته ها : در تمامی روزهای کاری هفته و مطابق با بازه های زمانی که هنوز تکمیل ظرفیت نشده اند ( در مراحل تکمیل سفارش، مرحله 3 قابل مشاهده است )
زمان و ساعت رسیدن بسته : روز انتخابی شما و در یکی از بازه های زمانی انتخاب شده
* جهت توزیع در روز ارسال، سفارش یک روز قبل و پیش از ساعت 9:00 می بایست ثبت شده باشد.
اطلاع از بازه زمانی ارسال بسته : ورود به حساب کاربری در قسمت جزئیات سفارش مورد نظر یا تماس با امور مشتریان
نحوه تحویل گرفتن: همکاران ما اجازه ورود به ساختمان را ندارند و موظف هستند کالا را درب اصلی منتهی به خیابان تحویل دهند.
روش پرداخت: 1. توسط درگاه پرداخت اینترنتی ( سایت دارای اینماد است ) 2. کارت به کارت 3. پرداخت در هنگام تحویل *
هزینه ارسال:
* پرداخت در محل برای سفارش های کمتر از ۵۰۰ هزار تومان فعال نمی باشد.
شرکت توزیع کننده: پست ، باربری
مناطق تحت پوشش: تمامی شهرها و روستاهای ایران به غیر از مناطق 22 گانه تهران
زمان پردازش و بسته بندی: در روزها و ساعات کاری طبق اولویت و زمان ثبت سفارش
زمان تحویل به شرکت توزیع کننده: یک روز پس از بسته بندی و در روزهای کاری ( یکشنبه تا پنجشنبه )
زمان رسیدن مرسوله: 2 تا 5 روز کاری پس از تحویل به پست
ساعت رسیدن مرسوله: قابل انتخاب نبوده و مطابق با ساعات کاری اداره پست و مامور توزیع منطقه گیرنده می باشد.
روش اطلاع از کدرهگیری مرسوله: تماس تلفنی با امور مشتریان و یا جزئیات سفارش ثبت شده در سایت
روش پرداخت: درگاه پرداخت اینترنتی ( سایت دارای اینماد است )، کارت به کارت
پست پیشتاز ( کمتر از 4 کیلوگرم ) :
پست پیشتاز 2 ( بیشتر از 4 کیلوگرم ) :
باربری:
* سایت براساس وزن کل سفارش مطابق با تعرفه پست و بسته بندی هزینه را محاسبه می کند و هزینه بسته بندی و ارسال را اعلام می کند.
* در روش ارسال با پست پیشتاز، هزینه ارسال مطابق با وزن سفارش بین مبالغ (حداقل و حداکثر) درج شده در بالا توسط سایت محاسبه خواهد شد.
شرایط بازگشت کالا:
در سالن سیتی امکان انصراف از خرید و بازگشت کالا به دلایل سلیقه ای وجود ندارد.
کالا تنها در صورتی به دلیل عدم تطابق با سلیقه مشتری و انصراف از خرید پس گرفته می شود که پلمپ داشته باشد و این پلمپ باز نشده باشد، در غیر این صورت امکان بازگشت کالا وجود ندارد.
در صورتی که کالا در فرآیند ارسال خراب شده یا مشکلی داشته باشد تا 7 روز بعد از تحویل، باز پس گرفته شده و پس از بررسی و احراز مشکل معدوم می شود.
برای استفاده از ضمانت بازگشت کالا لازم است حداکثر تا 7 روز پس از دریافت بسته، با امور مشتریان سالن سیتی تماس بگیرید و موضوع را اطلاع دهید.
برای بازگرداندن کالا الزام است ابتدا موضوع را به امور مشتریان سالن سیتی اطلاع دهید. برای تماس یکی از این دو روش را انتخاب کنید:
1 -با شماره ۰۹۹۱۷۴۱۹۲۸۲ با امور مشتریان سالن سیتی تماس بگیرید...
2 -در اکانت کاربری خود، در بخش خریدهای من وارد شده و به امور مشتریان فروشگاه تیکت ارسال نمایید. در تیکت، درخواست خود را به همراه شماره فاکتور و علت بازگشت کالا ارسال بفرمایید تا امور مشتریان درخواست شما را بررسی کرده ممکن است از شما خواسته شود از محصول یا بسته خود که قصد بازگرداندن آن را دارید عکس ارسال نمایید و کمی تأمل نمایید تا مشکل شما بررسی شود.
در صورت تأیید مرجوعی کالا ، زمان و روش بازگرداندن آن با شما هماهنگ می شود. بعد از تأیید و هماهنگی برای بازگرداندن کالا ، لطفا مشخصات خود شامل شماره فاکتور، شماره همراه و نام خود را به همراه محصول از روش های اعلام شده توسط امور مشتریان برای ما ارسال کنید.